lördag 18 oktober 2008

OUR PRINCE PASHA








Idag har jag haft så kul! Det började med att på morgonen gick vi på en promenad i Stocksund och gjorde lite agility ;o) Det var grymt roligt..Matte tog så fina kort på mig!
Senare på dagen bestämde Husse & Matte att vi skulle åka på Gärdet..det var första gången jag var där! Ojojo...så roligt det var! Husse & Matte passade på träna lite lydnad..och jag var grymt duktig..jag kom direkt på kommando!! På vägen till bilen träffade vi en Cane Corso tik som var 1 dag äldre än mig! Hon var den bästa lek kompisen någonsin!!Jag var så smutsig att Matte bestämde jag skulle även dusha!!Grgr..=( Men nu är jag fin & ren och grymt trött!!!
Today I had so much fun! It began in the morning with a walk in Stocksund and did some agility ;o) It was really fun..Mum took some nice pictures of me!
Later on the day Mum & Dad decided to go to Gärdet..It was my first time there! Ojojo..so much fun! Mum & Dad trained some
obedience with me ..and I was real good..I came on each command!! On our way to the car I got to play with a Cane Corso bitch who is just 1 day older then me! She was the best playfriend ever!! I was so dirty so Mum decided that I had to shower!!Grgr=( But now I am nice & clen and real tired!!!

Inga kommentarer: