lördag 25 oktober 2008

SOLLENTUNA DOG SHOW

Mum2 & I, we are the 2 red beauties ;o)
Me & Half Sister Enya ;o)


I torsdags var matte & husse titta på lägenhet i Göteborg, då fick jag stanna i paradiset hos Elin & Janis! Jag tackar för den super goda maten & de fina promenader! På kvällen blev husse & matte bjuden på super go Koreansk mat! Tackar!
Idag har vi varit i Sollentunas hundutställningen. Som vanligt hade jag världens bästa hejarklack med mig ;o) Tack för supporten Elin, Janis & matte2 ! Det började med att jag blev bästa hane och senare tävlade jag emot Roseridge Red Radiance och blev till slut BIM.Vi gratulerar Radiance till BIR.
On thursday mum & dad went to look at an apartment in Gothenburg, so I got to stay at Elin & Janis paradise! I am so greatful for this wonderful food & nice walkings! On friday evening Elin made special wonderful korean food! Thanks!
Today we were on Sollentunas dog show. As usuall I had my own fanclub with me ;o) Thank you for all support Elin, Janis & Mum2 ! It began with me as Best male and later I challenged Roseridge Red Radiance and became BOS. Congratulations to Radiance who became BOB.

Kritik/Critics
by Kjell Lindström

Mycket tilltalande hanvalp,alldeles lagom stor. Mycket tilltalande huvud med härligt uttryck. Bra öron. Korrekt bett. Bra hals och rygg. Utmärkt ridge. Mycket välutvecklad kropp. Utmärkta vinklar runt om. Rör sig för åldern mycket stadigt och vägvinnande. Välvisad.
Very appealing male puppy,
good size. Very appealing head with wonderful expression. Good ears. Correct bite. Good neck and back. Excellent ridge. Very developed body. Excellent angels all around.Moves very stady. Well showed.

Inga kommentarer: